tisdag 26 september 2017

Sovit gott i natt

Var ganska pigg i går kväll och låg och tittade på tv sent, men det ser jag som ett friskhetstecken 😊. Sovit gott hela natten och vaknade 6:30 av att en sköterska skulle byta dränpåse. Har ont i ryggen, höger sida över lungan som tömdes på vätska 😕. Hoppas det är ingångshålet som gör ont. Jag vet av erfarenhet från hålen i magen att dessa kan göra ganska ont innan de läker och det här såret sitter ju i ryggen och jag ligger på det hela tiden.

Hemfärd eller inte idag är frågan. Hoppas AH-teamet är klara för att börja nu. Det borde de vara tycker jag. Läkaren är ju åter från semestern och allt 😊. Hoppas ronden är tidig idag så att jag får besked tidigt.

En sån här ska jag hem och göra sen! Visst ser den smarrig ut? 😜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar