tisdag 26 september 2017

Hemgång!

Ronden har nu varit här och allt klart för att jag får åka hem! Taxin är till och med beställd till 13:15 😊. AH-teamet ska komma hem till mig på EM för ett första samtal. Nu har läkaren satt ut furix som jag fått intravenöst så jag vet inte vad teamet ska göra? Städa och tvätta kanske? Eller hjälpa till med ombyggnad? Nä, knappast troligt. 😂

Det rinner på i dränet. Snart fem liter som försvunnit den vägen. Är snart nere på min ursprungsvikt, sa jag det? Bara ett par kg kvar! Så jäkla glad och lättad att jag kan röra mig igen och smärtan är betydligt bättre. Tack för allt stöd, telepatiska styrkeöverföringsr och kramar 🙏. Det har betydit jättemycket. Nu hoppas jag att det får vara så här ett tag. Helst för alltid förståss. OM det blir en nästa gång tänker jag inte tveka att söka direkt! Och att se till att få cyto omgående, om jag har slutat med den. För det är min plan, att sluta med cyto om ett tag. Men vi får se. Nu ska jag gå in för att bygga upp en stark och motståndskraftig kropp! Promenader så mycket jag kan och orkar och vad gäller motion och kondition ska jag jag sätta upp mål och delmål och se till att ha disciplin att hålla det! Ska även göra en planering kring kosten. Göra veckoplanering och se till att handla efter den så det blir ordning på torpet! Nu känner jag mig taggad att återuppta mitt liv! 💫 💃💫

8 kommentarer:

  1. Låter bra! Själv har jag tagit prover och hoppas på att de vita blodkropparna är ok.//Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lycka till 🙏❤️❤️❤️

      Radera
  2. Underbar läsning vännen. Njut nu hemma ordentligt.
    Kram /Kia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska jag verkligen göra ❤️❤️❤️ Kram

      Radera
  3. Vad härligt att höra att allt blir till det bättre!! 😀
    Skönt att få komma hem och jag tror att det blir väldigt bra med hemteamet. Glad för din skull 😘
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Så skönt för dig att få komma hem! AH-team är riktigt bra, vi hade hjälp av ett liknande tema när sambon var illa däran. De gjorde livet lättare för oss och sambon är frisk igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tror att jag kommer uppskatta hjälpen när den behövs 😊 Jätteskönt att vara hemma igen. Kram ❤️

      Radera