lördag 30 september 2017

Mycket mys och lite ont

Har haft en fin och mysig dag med nära och kära. Daniel blev ordentligt uppvaktad samtidigt som jag fick njuta av alla som var här! Jag fick både blommor och en present till och med 😊. Blommor av mamma och pappas grannar, Tojje och Agneta - tack så mycket 😊❤️ Och meditationskulor av mamma och pappa - tack så mycket 😘❣️.

Jag har mått ganska bra hela dagen men blur så klart trött ofta och mycket men dagen gick över förväntan ändå. Men sen på eftermiddagen började jag få ont i området där levern sitter. En molande smärta som även gör ont när jag trycker. Börjar även få ont bakåt i ryggen, relaterat till andningen. Känner också av ett tryck i mellangärdet. Inte smärta, men tryck och obehag. Tänker vätska i lungan igen ☹️. Hoppas jag har fel.....men det känns allt mer som förra gången. Ska avvakta utvecklingen i morgon och får väl ringa AH-teamet och rådgöra om det inte ger sig.

Nu är jag trött så jag ser stjärnor så nu släcker jag för idag. God natt på er ❣️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar