lördag 30 september 2017

En supermysig kväll

Tog det lugnt hela dagen idag. Småplockat lite men mest vilat då jag skulle få besök, och ville spara på krafterna. Min bror med familj kom och hade med sig mat som tillagades hör för att fira Daniel som fyllt år. Han kom med flickvännen Angelica. Det var en så trevlig och mysig kväll! Så god mat, som smakade ännu bättre då jag bara tittade på när den tillagades! 😊. Middag och småprat till Idol och en allmän genommysig kväll. Tack ni underbara människor för att ni finns och förgyller tillvaron!
Saknade Jocke och Emelie förstås som roade sig på annat håll, men får njuta av deras sällskap i morgon ❤️.

Jag är fortfarande mycket trött i både kropp och själ men känner ändå att jag börjar få mer kraft. Jag toksvettas emellanåt för att sedan frysa, blir andfådd så fort jag rör mig och får snabbt ont i kroppen och framför allt i ryggen, när jag är uppe på benen. Måste vila ofta och mycket, men känner ändå tydlugtcatg det har vänt och är på väg åt rätt håll. Börjar våga ta ut glädjen för det nu! Så tacksam för att jag får krafter att snart kunna ta tag i livet igen 🙏.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar