måndag 18 september 2017

Behandling 4

Hade inte feber i morse men var helt utslagen av trötthet. När läkaren gick ronden var han tveksam till om jag skulle få behandling idag eller inte, men jag ihärdade och han lämnade det till mig. Det fanns inga direkta risker med behandling utan var mer en fråga om jag skulle orka. Då så, då kör vi för är det något jag inte orkar är det att ha bukvätska.

Jag har sovit hela dagen förutom när det sprungit personal här med mat, mediciner och så vidare. Jag blev inte piggare av behandlingen utan snarare tvärt om. Jocke var hit en stund men åkte snart då jag inte orkade hålla ögonen öppna.

I morgon blir det förmodligen hemgång. Läkaren som gick ronden skickade remiss till sjukvårdsteamet som gör hembesök. Han pratade något om att de kan ge både furix intravenöst och ta prover osv. Utgår ifrån att jag får veta mer i morgon.

Nu vankas det Idol och sen Kockarnas kamp. Alltid något 😊.

Allt gott ❣️

2 kommentarer:

  1. Fint att du kunde ta emot behandling. Hoppas du mår så OK idag så du kan åka hem, då blir det nog bra om du kan få hjälp av sjukvårdsteamet. Kram//Ullis

    SvaraRadera