måndag 4 september 2017

Behandling nr 3 idag

Har sovit gott i natt, bara vakna en gång! Så skönt. Vaknade sen vid kl 6 av att det vräkte ner regn. Ryckte synd om Emelie som skulle behöva cykla 20 min i ösregn, men det ordnade sig. Jag blinkade lite med ögonen åt taxichauffören som hämtade mig med sjuktransporten och han körde den vägen som Emelie skulle och släppte av henne hos en kompis i väntan på bussen. Eftersom jag inte samåker med andra och detta inte blev någon omväg OCH att han var snäll, så gick det bra! Det var snällt. Glad Emelie och nöjd mamm 😊.

Har nu fått dos nr 3. Sov precis hela tiden, så skönt. Mår helt ok nu men fortfarande trött! Träffade ingen läkare utan jag och sköterskan konstaterade att det börjar bli dags för tappning och hon skrev en remiss till läkaren att beställa detta. Hon påtalade att jag helst inte vill till akutröntgen 😊. Nu ska jag äta lite. Inväntar sedan min dotter för skjuts ner på stan. Hej och hå 😊.

Allt gott ❣️

2 kommentarer:

  1. Bra att allt "rullar" på. Själv är jag i Kroatien. Det har varit rejäla regnskurar med åska men nu har det stabiliserats. Ha det bra. Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad trevligt att besöka Kroatien! Ska vara riktigt vackert där har jag hört. Ha det så bra Annika, kram

      Radera