torsdag 1 september 2016

En dag med många tankar

Vaknade med blysäbke i kroppen idag med, och hade mer ont i hela kroppen idag. Ghaaa! Vart tog energin vägen? Måbra känslan? Orken?
Tog mig till affären för att handla mat till kvällens familjemiddag som skulle bestå av Tapas. Var helt slut i kroppen när jag kom hem. Fick besök av min fina vän Angelica och efter några timmars trevligt sällskap började jag faktiskt må lite bättre! Lagade mat i flera timmar 😳 för att förbereda middagen och kunde efteråt konstatera att Tapas inte är vår grej riktigt. Vi har gjort det förut men tycker det kostar mer än det smakar! I tid alltså. Nu har vi testat detta färdigt och får prova ett annat tema 😊

Kroppen känns inte lika tung och energilös nu ikväll och jag hoppas att jag är pigg i morgon. Siktar på en promenad under dagen!

Idag har tankarna gått i 120! Vad har jag gjort? Vad har jag inte gjort? Vad ska jag göra? Arcadia eller inte? Andra alternativ? Många frågor som behöver bearbetas. Jag har tidigare fått rekommendation av en man jag har förtroende för, att söka hjälp hos en kinesisk läkekvinna. Jag fick ett infall och ringde henne idag. Vilken människa! Finns det såna? Ja, det verkar så! Hon var så ödmjuk och tillmötesgående, välvillig och genuint intresserad av att hjälpa. Jag ska träffa henne redan i morgon och ser verkligen fram mot att träffa henne! Ska bli spännande att se vad hon har att erbjuda. Jag vet inte ens vilka metoder hon använder, vet bara att hon är duktig och skicklig på det hon gör! Jag återkommer med recention i morgon 😊

Allt gott till er ❤️

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du mår bättre och hoppas att det blir ett bra möte idag. 💕/Elisabet

    SvaraRadera
  2. Tack Elisabet. Kroppen är lika tung idag men nu ska jag tvinga den Ljömsebo runt 😊 Kram ❤️

    SvaraRadera