onsdag 14 september 2016

En mindre bra dag

Vaknade med kliande näsa och hals men åkte i väg till Eskilstuna för att få akupunktur som planerat. Hade ont i ryggen redan igår och det var ännu värre idag. Jag tror det är sviter från måndagen då jag satt hela dan, många timmar i sträck. Det har hänt förut att ryggen reagerat så här.
Hur som helst fick hag börja med stt lägga mig på mage och blev så perforerad av en massa nålar. Det var en PINA att ligga på mage. Ryggen vrålvärkte efter 5 min och jag blev liggande så i nästan en timme! När hon äntligen kom och vände på mig var det en befrielse. Fick löggs mig på rygg och fick nålar på framsidan. De första 10 min gick bra sen började ryggen värka igen. 40 min senare var jag gråtfärdig. Fy vilken jobbig förmiddag måste jag säga. När jag åkte hem sen gjorde ryggen så ont så jag trodde inte jag skulle ta mig hem.

Stannade på Erikslund för att handla på Willys. Parkerade bilen och gick in i affären. Reagerade på att det stog en skyltdocka med Bluewere-kläder i entren och tyckte det var lite konstigt. När jag kom in blev jag helt ställd! Dom har gjort om hela Willys och har en massa verktyg i början av butiken. Jag började leta efter en riktning där jag kunde tänkas hitta livsmedel men det fanns inga!!! DÅ fattade jag att jag gått in i fel affär 😂😂 Jag var på Jula, inte på Willys 😂 Ja vad säger man? Snurrigare än snurrigast ibland!

Nu ligger jag i soffan och väntar på att ryggsmärtorna ska ge med sig. Vetekudden är min bästa vän idag!

1 kommentar:

  1. Det verkar vara tuffa behandlingar du går igenom. Hoppas du mår bättre nu.//Ullis

    SvaraRadera