tisdag 20 september 2016

Ont 😩😢

Har så ont i magen och ut i ryggen. Kanske är magen inte riktigt lika spänd längre men det gör ont i hela magen!
Fick en tid av onkologen i dag, nästa onsdag! Alldeles för lång tid tycker jag! Jag mailade och bad om en telefontid, gärna den här veckan. Får se om det hjälper, annars är det den 28/9 som gäller.

Var på föräldramöte i kväll och det var trevligt att träffa lärare och föräldrar. Det verkar vara en helt ok skola så här långt 😊
Har kokat chaga idag, kokat ingefärsshot, gurkmejapasta och gjort två plåtar fröknäcke. Nu jäklar ska här boostas immunförsvar 😊

Allt gott / kram

8 kommentarer:

  1. Ajdu, jobbigt att ha ont. Hoppas verkligen det har förbättrats. Magsmärtor är inget att leka med, behöver utredas. Ligg på hos onkologen igen om du inte får någon tidigare tid. Akuten är annars alltid ett alternativ. Skickar många styrkekramar till dig//Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Liiiite bättre idag men långt ifrån bra. Blir 1177 i morgon. Tack för kramarna ❤️

      Radera
  2. Stackare! Förstår att det känns långt innan läkarbesök. Har du testat spikmatta mot ryggen? Jag tycker att den hjälper bra vid olika besvär. Kram! Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det har jag inte testat. Kanske ska ta och investera i en sån! Tack för tipset 😊 Kram

      Radera
  3. Jag har en spikmatta du kan prova om du vill :)

    SvaraRadera
  4. Har du? Använder du den inte då? Provar den gärna 😊

    SvaraRadera
  5. Jepp, har inte använt den på över ett år kan jag erkänna. tar med den nästa gång vi ses 😘

    SvaraRadera