lördag 10 september 2016

Dagen idag

har jag, Emelie och Amanda tillbringat med att olja in altan, räcke och vindskydd. Tjejerna var såååå duktiga. Vi bakade lite kakor också. Jag har mått bra idag, haft energi och njutit av att vara i solen. Har dock oljat i många timmar och känner av både leder och rygg. Det kändes bra då, men som vanligt kommer det efteråt.

Jocke har varit och fiskat i Säfsen men Helen och Petri hela dan. Han kom hem med två fina rödingar 😊 som han fick av Petri 😊 Tack sväris 😘

Nu är dagen slut och soffan är full med både människor och katter! Nu är det bara mys kvar ❤️

Mätte min arm ikväll, som jag har lymfödem i. Trots 6 timmar med oljearbete var måttet 1cm mindre än för en vecka sen. Jag tror säkert att det är akupunkturens förtjänst 😊

Ha en trevlig lördagkväll mina vänner ❤️

2 kommentarer:

  1. Härligt att du mår bättre, njut av det i det vackra vädret.//Ullis

    SvaraRadera