söndag 18 september 2016

Hälsomässa själens Harmoni

Efter en mysig morgon och frukost med alla barn, åkte jag, Daniel och Emelie till Köping. Emelie hälsade på Eira medan jag och Daniel gick på hälsomässa 😊 Det var en ganska liten mässa och det var inte jätte mycket folk så det var ganska gemytligt! Det var utställare som sålde stenar, kroppskrämer, underkläder, bär och frukt, healing, massage, andlig vägledning mm, mm.

Det här fina armbandet köpte jag, och lite olika ädelstenar. Köpte till en korg och läderband att sätta stenarna i också så jag kan ha dem som halsband. Kostade på mig ansiktsmassage, 10 min för 40kr. Jätteskönt var det. Var faktiskt in på seans också men blev inte imponerad alls! Den delen hade jag kunnat vara utan. Men men....det var en trevlig dag med sonen hur som helst ❤️

Nu måste jag verkligen försöka gå till botten med vad det är som händer med min kropp! Magen är svälld och spänd och det känns som den ska explodera vilken sekund som helst. Har även svidningar i magen och sura uppstötningar 😖 Får ont i magen av att bara dricka vatten, inte magknip utan "spärrballongsont".
Jag har inte fått någon läkartid ännu så i morgon ringer jag och efterfrågar en! Vill veta nu hur det ser ut, om det kan finnas nån cancerförklaring på allt som känns i kroppen eller om det är nåt annat.

Nu återstår att sova. Go natt 💫🌛💫  

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att du inte mår riktigt bra, hoppas du får en läkartid snart så du kan få besked. Röntgensvaret har förhoppningsvis kommit nu./Ullis

    SvaraRadera
  2. Mailade onkologen idag och tryckte på om en tid, telefontid om det går snabbare. Hoppas få svar snart!

    SvaraRadera