onsdag 28 september 2016

Födelsedagsfirande idag

Idag fyller min kära son 25 år! Vi firade honom hemma hos Sandra och det var återigen lika härligt att ha alla barn och barnbarn omkring mig 😊

Jag ringde aldrig 1177 idag och inte till läkaren heller men det går åt rätt håll. Jag har en ganska hög smärttröskel och jag vill verkligen inte åka in akut i första taget. Magen gör fortfarande ont men nu känns det mer som en fördjävlig träningsvärk och det är nog nåt åt det hållet också. Är fortfarande svullen också men det har blivit lite bättre. Nu kan jag djupandas igen, det fanns inte på kartan för nån dag sen.

Fortsättning följer.....

Det blir inget mer än så här idag då jag är sååå trött.

Dröm sött ❤️

1 kommentar:

  1. Förstår att du haft en bra dag, skönt att smärtan avtagit. Hoppas det fortsätter så och att du sovit gott.//Ullis

    SvaraRadera