tisdag 20 september 2016

Kolloidalt Silver

Om ni inte har sett den här filmen rekommenderar jag er att se den! Den beskriver inte bara hur alternativa produkter motarbetas i Sverige utan ger också en förståelse för hur skrämmande etablisemanget fungerar! Det storebror inte vill att du ska veta smutskastas och kvävs med all kraft!

När jag opererade bröst/mage fick jag en svår infektion i såret på magen redan på sjukhuset. Jag fick då silverplåster att lägga om såren med och redan på ett par dagar kunde jag se en markant förbättring!

I somras fick jag en inflammation i tandköttet vid en visdomstand, vilken jag kunde häva med hjälp av Kolloidalt Silver. Jag sköljde munnen med en matsked silvervatten varannan timme 5-6 ggr om dagen i tre dagar, sen försvann det. Inflammationen kom tillbaks efter några dagar och jag tänkte då att jag får nog gå till tandläkaren iallafall. Men jag fortsatte skölja med vattnet och efter ett dygn var det borta och har inte kommit tillbaks.

När jag känner att jag börjar bli förkyld tar jag en Silvergrogg. Det innebär 1/2 dl kolloidalt silver, 1/2 dl alkohol och saften av 1/2 citron. Inta med tsk under ca 45-60 min. Kan behöva upprepas ett par gånger. Varje gång jag gjort detta har förkylningen vänt! I somras när jsg åkte på en riktig dunderförkylning med fruktansvärd halsont, vände det efter två dygn och försvann! Kolliodalt Silver FUNGERAR!

Storebror vill inte att vi ska veta det för det innebär att vi kan kurera oss själva för en billig peng som blir en konkurrent till flera olika typer av läkemedel, vilket innebär ebb i kassan hos mäktiga industrier och personer. Vi pratar mångmiljardbelopp så det är inte konstigt att de alternativa medlen och metoderna motarbetas. Pengar styr! Pengar är makt!

Se filmen!

http://almanova.eu/ny-dokumentarfilm-om-kolloidalt-silver-silverbibeln/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar