måndag 12 september 2016

Utbildning idag

Idag var jag i Knivsta och fick fördjupning i BBiC. Jättebra dag, intressant innehåll men så trött jag blir av att bara sitta still och lyssna en hel dag. Några timmar i bilen på det så är det verkligen seeeeegt 😊
Träffade många fd kollegor som jag jobbat med i Västerås och som nu jobbar i Enköping. Det var riktigt roligt att träffa dem 😊

Det här med att hålla kosten är inte superlätt när jag inte kan äta matlåda! Beställde vegetarisk lunch och det serverades ris, qournfile och gräddsås. Vegetariskt så det förslår men inget jag normalt äter. Riset hoppade jag över men åt det andra och det var verkligen gott. Måste forska lite mer i varför det inte är bra för mig att äta qourn, om det handlar om att det är svamp eller om det handlar om att det är jäst. Vet att det iallafall är något jag INTE rekommenderas att äta, men det var GOTT 😊

I morgon är det dags för röntgen! Ska även lämna prover för att se hur mina värden ser ut av D-vitamin, magnezium och sköldkörteln. Sen återstår den evinnerliga väntan igen. Vet ju redan att värdet är högt så känslan är inget bra alls. Känner mig riktigt orolig över resultatet den här gången men hoppas förstås på det bästa, vilket är att det inte är NY spridning!

Carpe Diem ❤️


1 kommentar:

  1. Håller tummarna för bra svar på röntgen och på blodprover.//Ullis

    SvaraRadera