fredag 16 september 2016

Idag var jag till Ann-Sofie på förmiddan och var sen till mor och far. Hade med mig pumpasoppa som vi åt till lunch och den fick godkänt betyg 😊 

Åkte hem och gjorde i genting! Det är en konst det med 😊 Känner mig inte så pigg. Känner mig vissen och nere och har mycket funderingar. Funderar fram och tillbaks på värden i livet, prioriteringar.....att acceptera faktum, osv. Jag är trött! Trött in i själen. Känslomässigt, psykiskt och fysiskt. Jag har brist på energi och känner mig nog helt enkelt deppig! Ja så är det. Och med det kommer tankar som inte är sprudlande glada och de är inte fulla med energi direkt. 

Livet är en enda stor kamp. Då, nu, sen..... Muntert värre! Nä jag ska inte skriva en massa idag, det blir bara grått och svart! Jag ser fram mot imorgon! Då kommer mina älskade barn och barnbarn hit och det ska bli så härligt att få njuta av dem 😊❤️❤️❤️

Har magkatarr idag! Har inte känt av magen så här sen jag la om kosten för ett år sen. Funderar på om det kan bero på att jag ätit mycket ägg och smör i mina försök att hålla kolhydraterna nere? Vet inte vad det annars ska vara..... 

Ha en trevlig fredag ❤️ Och go natt på er! 

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att du känner dig trött och sliten. Du utför ett heltidsarbete när det gäller din kost och leverne. Tillåt dig själv att vara låg. Njut av barnen i helgen. Jag hoppas att röntgen beskedet är positivt... Ha det bra. Snart vänder det igen och kraften kommer. Kram Annika..

    SvaraRadera
  2. Tack Annika. ❤️ Ja jag vet ju att det går upp och ner. Ja jag ska njut av barn och barnbarn och försöka stanna tiden lite grann ❤️

    SvaraRadera