tisdag 13 september 2016

Röntgen

Har druckit den äckliga kontrasten två timmar innan röntgen. 😝 Sitter nu  i väntrummet på röntgen och väntar på att de ska komma och ta bort konstrastnålen. Bilderna är tagna nu så allt annat är klart. Idag har jag beställt en cd-skiva med bilderna på som kommer att skickas hem till mig sen. Ska bli spännande att få se hur jag ser ut på insidan men framför allt är det för Arcadia jag vill ha bilderna. 200kr kostar det, så det var fullt överkomligt.

Ja nu återstår det att se resultatet av detta! Håll en tumme eller två är ni snälla ❤️

6 kommentarer:

  1. Håller tummarna för goda resultat!
    Kram Annika 🐞

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas med dig. Kram 💕 /Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och stor kram Elisabet 💕

      Radera
  3. Håller alla tummar jag har!

    Kram ❤
    Birgitta

    SvaraRadera