söndag 4 september 2016

Fullt hus idag

Idag har det varit fullt hus i Ljömsebo 😊 Helen kom och hälsade på katten, ja och oss också förstås. Det är så kul att se hur glad katten blir när hon ser Helen 😊 Katten, eller Williw som hon ju heter, rev Emelie över ögat i dag och vi blev ordentligt rädda att själva ögat var skadat. Tack och lov var det en reva på ögonlocket "bara". Det var en olyckshändelse, inte av illvilja från Willow men det gjorde ju inte mindre ont för det. Willow är en katt med mycket egen vilja. Hon försökte gå ut i kväll när jag ropade på de andra katterna och jag hindrade henne genom att fösa undan henne med foten. Hon hoppade då upp och slog till mig på benet! Lilla kaxmaja 😂 Tur hon också är så fin och go ❤️

Natalie och hennes kille Emil kom också under dagen och fikade. Riktigt trevligt att träffa dem. Det blir tyvärr inte allt för ofta. Även hon har blivit vuxen och lever mer ett vuxenliv nu med allt vad det innebär. Ja det var kul att träffa dem ❤️

Mor och far kom också över på eftermiddagen. Trevligt det med❤️ Tycker om när dom är här och hälsar på ❤️

Jag hade tänkt sätta mig mer in i vad ketogen kost innebär idag men det blev inte riktigt tid till det. Får sikta på det en annan dag. I morgon är det jobb och besök av goa Erika och vovven Bamse 😊

Nu ska jag försöka få min skönhetssömn. Natti 💫🌛💫

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar