onsdag 27 januari 2016

Trött igen

Några dagar nu har jag kännt mig så himla trött igen. När klockan ringer på mornarna är jag medvetslös och det tar all viljekraft i världen att kliva ur sängen. Känner mig seg och dränerad på energi, så där som jag kände mig förut. Kroppen känns som bly och är stel :-( Jag dom känt mig rött så pigg i kroppen ett tag. Jag kan inte komma på vad det kan vara som gör att det kommit tillbaks. Jag gör inget annorlunda nu mot innan. Jo, jag kom på att jag minskat mitt magnesiumintsg mycket. Upptäckte att den nya sorten var betydligt svagare än den jag hade tidigare. Inte helt omöjligt att det som spökar, jag hoppas det.

Tror att håret börjat växa så smått igen. Det ser inte riktigt lika kalt ut i huvet men det hår jag har ser för jäkligt ut! Risburr! Skulle behöva klippa bort det men då blir det inget kvar. Ska vänta lite till innan jag klipper av det, och då lär det bli riktigt kort! Men det gör inget, det är bara hår och det växer ut igen. Hellre kort än flintis :-)

Nä nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon. God natt ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar