fredag 8 januari 2016

Tft- hälsan Och magnetröntgen

Idag var jag till TFT- hälsan och träffade Ola Björkman. Det var meningen att jag skulle göra en frekvensanalys, men han hade datorhaveri så det gick inte. Ska dit nästa vecka och göra analysen. Han tog blodprov och kollade det i microskop. Det såg bra ut, i vissa avseenden bättre än förväntat. Tror det var blodkropparnas ihopklibbningsförmåga det handlade om. Han såg också att cellerna har vissa svårigheter stt ta upp syre, det är ju inte bra. Vi gick igenom alla häksopreparat jag äter och det såg bra ut. Sks öka på zink då jag har kraftig brist, öka selen och magnesium. Jag äter för mycket kalcium i förhållande till magnesium så det måste jag ändra på. Han rekommenderade att jag ska äta chagan och inte bara koka te på den, för att få i mig mer koncentrerat av de nyttiga ämnena.

Ja vi får se vad undersökningen visar sen. Jag får alla resultat utskrivna sen när han fått ordning på apparaterna.

Var och gjorde magnetröntgen idag också. Jag frågade om svaret hinner komma till tisdag och det trodde han absolut! Det vore ju riktigt bra. Var och tog prover också. Bland annat cancermarkören som ska påvisa graden av canceraktivitet. Det svaret brukar ta nån vecka.....

Nu blir det mys med Amanda med en film och ostbågar ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar