onsdag 6 januari 2016

Kaaaaaallllllt!

Idag har jag varit djupfryst hela dan! Vi tog oss in till Sala och handlade och tog sen en promenad faktiskt, men det är synd att säga att det var skönt. Glasögonen blev så kalla att det värkte på näsan!
I nya uterummet hade vi som lägst 10 grader idag få vi satt för dörrhålet med en pläd. I övriga huset har det legat på runt 23 grader, men det drar från uterummet så jag fryser hela tiden ändå. Tjocktröja, raggisar och filt till trots :-) OCH chagate med mycket gurkmeja och ingefära :-) Jag fryser för det mesta nu för tiden. Kanske kosten som spökar, att jag inte får i mig tillräckligt med fett? Nu ligger jag med en uppvärmd vetekudde i sängen och börjar tycka att det är skönt! Ja, vi lär ta tag i isoleringen i uterummet vilken dag som helst :-)

Började titta på en ny serie i kväll, Blood and Oil med självaste Don Jonsson. Den var bra, så den kommer jag fortsätta titta på. Men nu är det godnatt för mig. Ha det gott ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar