fredag 29 januari 2016

Mina ❤️an

Idag har jag varit extremt trött. Kroppen ligger i träda och musklerna gör ont. Jag undrar så mycket över varför det blir så här? Är det sjukdomen i sig som orsakar dom här svackorna? Varför kommer det i såfall i svackor? Om kroppen är negativt påverkad av tumörerna borde den väl vara det hela tiden kan jag tycka. Jag har inte ändrat på något, jag äter och dricker det gamla vanliga....ja ja, det är som det är. Vi får se när det vänder igen.

Idag fick jag hem Amanda ❤️ Hon ska vara hos oss tills på söndag. Sandra passar på att ligga sjuk hemma, istället för att som planerat jobba och roa sig med kompisar :-/. Typiskt! Men vi får låna Amanda hur som helst. Emelie har vi också fått rå om i kväll men i morgon ska hon på födelsedagsfest. Emelie och Amanda är som syskon. Dom tjafsar och bråkar ibland men dom älskar varann så mycket. Amanda ser så mycket upp till Emelie :-) De är så fina och goa tjejer! Jag hoppas att de band dom har skapat ska göra att dom följer varann hela livet.

Idag har huvet varit fyllt av många tankar, både bra och dåliga. Ibland blir det bara så verkligt, hur det är och vad som komma skall.....när jag ser mina små fina och goa tjejer kramar det hårt om hjärtat ❤️

Lev livet
Lev här
Lev nu

Var rädd om Dig
Var rädda om varandra
Ta till vara på det Du har
Var tacksam för det Du har

Lär dig livets svåra gåta
Älska, glömma och förlåta ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar