torsdag 21 januari 2016

Huvet upp och fötterna ner

Det är ju inte illa! Var igår till TFT-hälsan och fick resonansbehandling. Han hittade mer saker igår som inte var så bra och jag vet inte hur jag ska förhålla mig till det. Jag ska fundera en stund på hur jag ska gå vidare.

Var och hälsade på barn och barnbarn en stund. Sonen först i Surahammar och dottern i Västerås sen. Mysigt att få träffa dem en stund. Och på lördag får jag träffa den andra dotterns, så nu är snart alla hjärtevråer tillgodosedda. :-)

Har jobbat hela dagen idag. Hoppade över promenaden dels då det var så kallt men sen också för att jag hade ett sånt flow i skrivandet. Dumt att bryta tänkte jag. Jag tog dock en promenad när jag kom till Angelica och Roger, där jag ska ta hand om deras djur en vecka nu när de är på semester. Jag och Emelie och Elsa åkte dit på em och tjejerna tog hand om hästarna och jag tog hand om höns och katter.:-) Jag hann med en promenad också, traskade ut på kostigen över åkrarna, det var lite halvdrygt. Snö som inte är tillplattad gjorde det tungt att gå. MEN det var skönt när det var klart :-)

Jag känner mig trött idag och ska försöka se till att det blir en tidig kväll. Känner mig lite vissen också, vet inte varför. Tänker mycket och ibland blir det jobbigt. Kanske det som gör mig trött och vissen.....

Ha en bra kväll <3




Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar