torsdag 28 januari 2016

In till storstan idag


Åkte in till Västerås idag då jag skulle träffa "min" terapeut, Ann-Sofie. Tänkte att jag oxå skulle passa på att handla lite grönsaker och åkte ner på stan och besökte några affärer som säljer utländska livsmedel. Hittade tyvärr inga ekologiska grönsaker alls, jo groddar! Så efter tre utländska affärer blev det till slut Hemköp. Men då vet jag det nu!

Besökte också kära mor och far ❤️ Det var så länge sen vi träffades och det gjorde riktigt gott att träffa dem! Dom hade fått så fint hemma efter att ha målat och tapetserat hemma :-)

Jag berättade för dem om våra planer som förhoppningsvis kan sättas i verket i höst. Men det berättar jag mer om en annan dag när jag har mer tid att skriva. Nu väntar sängen och John Blund. Natti natti 🌜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar