lördag 16 januari 2016

Paleo Tortilla Wraps / pannkaka

Hittade ett recept på wraps som jag testat och det var GOTT! Inget jag ska äta var och varannan dag då de innehåller ägg, men någon gång ibland så. Som idag då vi ska hem till Anna och Peter. Jag tar med mig vegetarisk Tacos, sallad och dessa wraps, kan inte bli bättre :-)

Här är receptet:

4 ägg
2 msk kokosmjöl
1/2 msk fiberhusk
2 msk olivolja
Vatten
Salt och peppar
Kokosolja att steka i

Vispa ihop äggen. Blanda kokosmjöl och fiberhusk och sikta i det i äggsmeten. Ha i oljan och kryddorna och så mycket vatten att smeten blir som pannkakssmet. Stek tunna i kokosolja.

Det här receptet kan man ju använda som pannkaka också. Ska jag äta nån dag med blåbär och hallon!

Just ja, receptet kommer ifrån www.ceciliafolkesson.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar