torsdag 22 december 2016

Trevligt umgänge i dag med 😊

Idag kom min chef Anna på besök och fikade. Det blev några timmars pratande och det var jätte trevligt. Blir sugen på att börja jobba när vi pratar jobb. Längtar tillbaks till både kollegor, sammanhanget och arbetsuppgifterna. Tänker mer och mer på att jag vill börja jobba igen, i takt med att jag blir piggare. Ska dock avvakta röntgensvaret innan jag bestämmer någonting. Men längtar gör jag.

En julblomma/ljusstake från jobbet 😊
Tack så mycket ❤️

På eftermiddagen var jag en stund till Angelica och fikade och önskade god jul. Gosade lite kattungar också. De är fem veckor nu och har börjat springa omkring. Så gudomligt söta 😊

Var sen och storhandlade och nu är jag trött så jag ser stjärnor. Ska gå och lägga mig i sängen och titta på Bacheler, det kan jag inte missa. Men det återstår att se om jag kan hålla mig vaken 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar