torsdag 15 december 2016

God morgon

I dag vaknade jag kl 04:00! Somnade om men sov oroligt. Krypningar i kroppen. Det brukar jag bara ha på kvällarna och jag hoppas verkligen att det inte är något fenomen som ska bli återkommande även andra tider! Vet inte om jag behöver öka på dosen magnesium. Får testa det. Igår kom de ingredienser jag behöver för att göra mitt c-vitamin så det ska jag göra idag. Spännande 😊 Tänkte också att jag ska baka pepparkakor, sockerfria och på mandelmjöl.

Förkylningen ligger som en smäck i huvet! Bryter inte ut men ligger där och pyr! Känner mig tung i kroppen och är svullen i hela kroppen. På dagarna tappar jag nästan mina ringar och på mornarna kan jag knappt rubba dem. Det kanske inte har nånting med förkylningen att göra egentligen men det har blivit mer påtagligt sen jag blev förkyld. Jag har börjat shotta med Ingefäradrycken nu så vi får se om det har effekt. Har även ökat på dosen KS!

Idag kommer faster på fika ❤️ Länge sen vi sågs nu. Det ska bli trevligt!

Nu längtar jag till Jul! Mest efter att få träffa alla mina nära och kära. Längtar efter dem hela tiden ❤️. Daniel kommer hem över helgen 😊. Ser så mycket fram mot att få rå om honom ett par dagar ❤️. Han har gjort och gör en sån fantastisk resa i sin personliga utveckling och jag är både glad, lycklig och stolt ❤️.

Frågan är om jag ska sitta i fåtöljen och slappa nu tills faster kommer eller om jag ska städa av lite? Det får nig bli det sistnämnda om inte annat så för fasters skull 😊.

Ha en bra dag 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar