torsdag 29 december 2016

Behandling nr 8, besök och födelsedagsfirande

Behandlingen gick bra igår, allt flöt på som det skulle. Sov en stund vilket var skönt. Kände mig trött resten av dagen och kvällen men mådde bra. Tig bussen till Sandra efteråt, inväntade Jocke och tog med Amanda. Var till svärmor på mat. Fick jättegod kyckling och grönsaker! Hämtade sen en god vän, Isa, som följde med hem och övernattade. Mycket trevligt att träffas, prata och bara vara. Vi satt och gaggade hela kvällen och det var jättetrevligt. Skjutsade Isa till tåget på EM och var sen och handlade. På kvällen kom Hanse, Erika och barnen för att fira Jocke i efterskott och Emelie i förskott 😊 Hade tänkt att baka lite i kväll men nu har luften helt gått ur och jag ska gå och lägga mig. Har känns mig så trött idag. Känner mig förgiftad 🤢 Irriterad, ledsen och ja, så extremt trött. Trött på sjukdomen, trött på alla dessa kosttillskott, trött på väntan, trött på funderingar och oro kring kosten, trött på behandlingen, trött på ALLT! Skit! Fan! Suck! Jag vill ha tillbaka MITT liv, inte vara i klorna på den här sjukdomen! Fan igen och suck! Fast, den har fört positiva saker med sig också faktiskt men jag känner mig så anti och tjurig idag så jag tänker inte skriva om det! Det går bli en annan dag. Positivt är just nu att jag får gå och lägga mig och sova! 😊

God natt fina vänner, med hopp om en gladare, lättare och piggare dag i morgon ❤❤❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar