onsdag 14 december 2016

Igår

Jag var trött igår och orkade inte skriva något inlägg. Jag åkte hemifrån vid kl 9:30 och kom hem vid kl 22 så dagen var fullsmockad.

Jag åkte först hem till Sandra och vi hade en mysig dag på tu man hand. Jag hade med mig Zucchinirullar i tomatsås som vi pt och dom fick godkänt. Sandra var mer tveksam till kakorna jag hade med mig 😊 Jag tycker dock dom är jättegoda och ska lägga upp recepten sen. På eftermiddagen sprang jag på stan! Hade som ambition att bli klar med julklappar i dag men icke! Blev fördröjd i stan då jag väntade på att få tag i en människa som jag skulle leverera jultidningar till, så jag hann inte ut till Erikslund, där jag skulle köpa de sista klapparna. Så det får bli en annan dag helt enkelt.

På kvällen var jag till Anna. Hon bjöd mig på en seans i Sala Folketspark. Det var Christian Toivonen  som höll i och genomförde seansen. Det var spännande och en trevlig kväll. Det var intressant att höra tankar och föreställningar om vad som händer efter döden. Jag skulle önska att jag hade en sån stark övertygelse om vad jag tror på, men det infinner sig inte riktigt. Jag är övertygad om att det finns någonting efter döden, jag tror att vi består av energier som fortsätter att existera i någon form även när kroppen är död.....att vi har en själ som fortsätter att finnas oavsett kroppen. Men jag vet inte, jag skulle vilja känna en starkare tro och övertygelse om vad som sker sen, som sagt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar