lördag 10 december 2016

Mysdag!

Har sovit ganska illa även i natt ☹️ Sängen kommer allt närmare tippen kan jag säga. Meeeen jag sover lite bättre iallafall. 😊 Blev jätteglad när jag drog upp rullgardinen i morse och såg att det var vitt på marken! Äntligen! 😊 Det känns genast lite ljusare och juligare.
På Facebooks minnesfunktion kom den här  bilden upp idag. Emelie skulle fylla 10 år och vår katt Smilla hade precis flyttat hem till oss efter att Emelie haft en mus i sängen. Tiden går, och det fort! Det känns som igår på något sätt samtidigt som det känns som evigheter sen. 

Vi skulle på kalas idag då Emelies kusin Alice fyller 8 år på tisdag. Emelie och Amanda gjorde sig fina  dagen till ära 😊

Emelie tyckte att mamma behövde piffas till också så jag fick lite färg på ögonen. Syns dock inte så bra på bilden. På eftermiddan var vi som sagt på kalas och Alice fick presenter. Hon fick en kattunge av Hanse och Erika och den var såååå söt. Fick tyvärr ingen bra bild på vare sig kattunge eller Alice. 

Efter kalaset var vi och köpte senaste Iceage som vi tittade på senare på kvällen. Men innan det så pysslade vi lite. Min middag bestog av en räkmacka idag. Mackan bestog av ägg, mandelmjöl och smör och majonnäsen var hemgjord. Inte helt fel!
Summa sumarum har det varit en bra dag! Tacksam för att jag får må så bra som jag gör 🙏

Nu kallar John Blund, så Go natt på er ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar