lördag 3 december 2016

Julmarknad och kalas

Idag var jag, Jocke och Emelie på Sätrabrunns julmarknad. Det var en trevlig utflyk men vi fyndade inget. Fick lite inspiration att göra tomtar av granris fick vi :-) Det var kallt och Emelie ville hem så vi var i te där så länge. Men det var trevligt och alldeles lagom.

Vi åkte hem och åt lite lunch och åkte sen till Familjen Larsson och uppvaktade Jesper som fyller 14 år idag. Det bjöds på smörgåstårta och glass. Anna hade gjort båda varianterna även LCHF-vänligt så jag åt jag med, med gott mod 😊 Jättegott var det. Ja det var en trevlig dag och när kvällen kom kraschade vi i soffan framför teven.

Jag har mått bra hela helgen. Känner inte mycket av cellgifterna annat än lite smakförändring och ont i händer och fötter. Känner mig rätt pigg ändå. Har idag känt av magen lite, känner mig uppkörd och stund i magen. Vet inte om det är vätska som fylls på igen. Ska kolla vikten i morgon och får väl en hint då kanske.

I morgon ska jag gå på Jonas Gardell! Det ska bli såååå roligt! Längtar verkligen 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar