torsdag 8 december 2016

En skön dag

Dagen idag har varit en bra dag, fast jag har varit trött. Det var underbart väder ute när jag tog min promenad, det kändes nästan som vår i luften. Jag skulle ju dock hellre ha minusgrader och snö, men det var soligt och skönt iallafall. Kunde hålla ett snabbt tempo idag trots behandling igår och det kändes jättebra. Kunde gå på så pass att jag blev både andfådd och svettig. Jag fick mitt 3:e nästa tempo av 70 mätningar, det ni 😂! Fortsätt så, så blir kroppen stärkt 💪

Härlig dag med solsken och en kropp med energi 😊
Var till Owe på eftermiddan/kvällen och fick välgörande healing. Tack Owe ❤️ Kvällen avslutades framför tv:n och kl 21:15 kröp jag i säng. Nu hoppas jag att sömnen infinner sig snart. Ska räkna lite får 😊 God natt ☺️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar