torsdag 1 december 2016

Det blev en bra dag 😊

Hade besök av Magnus och hand lilla tjej Jacki idag. Det var jättetrevligt och mysigt. Vi åt en jättegod linssoppa som Magnus hade recept på. Mycket prat och lite lek med små apor blev det 😊
Åkte till Owe på EM och fick välgörande healing. Det blev en massa prat där med,  även det välgörande och jag kände att jag fick lite mer motivation och inspiration av pratet med honom! Tack Owe ❤️
När jag kom hem på kvällen hade Jocke och Emelie plockat, städat och gjort fint och mysigt och tänt ljus. Det var riktigt välkomnande och skönt att komma hem 😊 Tack mina älskade för att ni finns och gör allt ni gör för mig ❤️

Känner mig lite bättre till mods idag. Fick ett sms av pappa också som gav mig lite ny styrka. Älskar dig pappsen ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar