lördag 10 december 2016

Det här med mat och aktivitet mm

Jag hade tänkt strunta i att lägga upp det dagligen på bloggen då det blir tradigt och enformigt. Men så upptäckte jag hur mycket det tog emot att lägga upp när jag ätit "skitmat" och tänkte att det kanske blir en jättebra spärr, en motivation att skärpa till mig.....ja vi får se hur jag gör. Jag hade velat lägga in det direkt under rubriken utan att det hamnar i flödet, men det går ju inte.

Jag har haft en ganska bra dag idag men jag är trött. Har sovit dåligt i natt med även om jag sovit lite mer. Den här sängen......den får ett par dagar till sen åker den ut om jag inte börjar sova!
Jag har ont i fötterna och har smakförändringar av cellgifterna. Ont i håret har jag med men det sitter ännu kvar iallafall😊

Idag träffade jag min dotter Sandra på em. ❤️ Det var en stund då känslorna svämmade över lite och jag blev åter igen påmind om hur enormt mycket man kan älska någon. Fina, älskade, Goa dotter ❤️.
Amanda följde med hem över helgen och Idolfinalen stog på agendan. Vi hoppades på att Rebecka skulle vinna, men Liam var bra han med. Somnade i soffan en stund och hoppas kunna ta upp den aktiviteten igen nu 😊. Avslutar dagen med denna bild på så sööööta kattungar! Den som är helgul i ansiktet är Amandas och Benjamins 😊



God natt och sov gott! ❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar