söndag 11 december 2016

Julpyssel och magen

Idag har vi gjort lite julpyssel och några julklappar blev det också. Emelie och Amanda klädde granen  och det blev så fint och mysigt😊




Jag börjar tyvärr känna av magen igen 😟 Känner att jag börjar bli svälld igen så det är väl bara en tidsfråga innan det är dags för tappning igen. Den här gången har det känts så bra. Jag har inte känt nåt alls från magen, har kunnat äta och dricka som vanligt, ända fram till nu, 12 dagar efter tappning. Jag brukar känna av magen efter bara nån dag, så visst har det blivit bättre. Jag hade hoppats på att det var över nu, att jag skulle slippa fler tappningar, men det blir nog inte så.

Jag aktualiserade ett ärende på SOS international här om dagen. Siktet på att kunna åka utomlands i februari får förmodligen skjutas lite längre framåt, definitivt om vätskan ska fortsätta fyllas på. Enligt SOS behöver läget ha varit stabilt i 2-3 månader för att försäkringen ska gälla, och att buken fylls med vätska räknas nog inte som stabilt. Ja ja, det är som det är och blir som det blir. Bara att gilla läget! "Vad är väl en bal på slottet"? Ja, nä....åka SKA vi, frågan är bara när!

Nu ska jag passa på att gosa lite med Emelie och Amanda innan de ska sova! 🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar