söndag 4 december 2016

Jonas Gardell

Idag har varit en bra dag! Har mått bra och haft energi, tog en snabb promenad på 2 km och hade massor med ork i benen 😊 Var till Angelica på EM innan vi åkte in till Västerås och tittade på Gardell. Mötte upp Helen i konserthuset och vi hade en trevlig och rolig kväll. Fick verkligen träna magmusklerna. Han kan få till det på det mest fantastiska sätt den mannen! Han såg till att vi fick skratta rejält och enda felet på föreställningen var att den tog slut! Längtar redan efter nästa 😂






4 kommentarer:

  1. Härligt att du mår skapligt bra och kunde njuta av kvällen. Bra med din positiva inställning, det är säkert ens stor del i att må bättre. Själv laddar jag upp inför resan till Gran Canaria på torsdag. Ska ta prover idag och få cytostatika i morgon, får verkligen hoppas att det går bra, //Ullis

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att åka till lite värme nu i decembermörkret 😊 Önskar dig en härlig resa! En fråga kring resan: det här med SoS har jag klart för mig nu men hur funkar det med själva avbokningsskyddet? Om vi bokar en resa och måste avboka pga min sjukdom när vi väl kommer fram till att det är dags att åka, gäller avboknkngsslyddet då eller brinner pengarna inne, vet du det? Jag vet att avbokningsskyddet som ingår om du betalar resan via kreditkort inte gäller vid kända kroniska sjukdomar men vet inte om man på något sätt kan gardera sig? Har hittat en resa i februari men törs inte boka nu om vi inte vet att vi får tillbaks pengarna om vi inte kan åka.....
    kram till dig ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad jag förstår så gäller överhuvudtaget inget avbokningsskydd för dig. Det gäller heller inte för din medresenär om avbokningen sker pga sjukdom hos dig. Vet inte hur det är för medresenären om avbokningen sker pga ohälsa hos hen. Risken är alltså stor att pengarna brinner inne.//Ullis

      Radera
    2. Jag var rädd för det. Då är det en chanstagning, verkligen. Då blir det att boka sista minutenresa..... ha det gott!

      Radera