måndag 26 december 2016

En skön och mysig jul

Julen har verkligen varit till belåtenhet. Vi har umgåtts med nära och kära, ätit god mat och haft det bea. Har fått rå om sonen i hela tre dagar och det har varit sååå mysigt. Vi har pratat en hel del om livets olika aspekter och det har känts jättebra!

Min mage har reagerat på för mycket slarv med kosten men nu börjar den återgå till det normala igen 😊 Jag håller på och sätter ihop ett reningsprogram nu så kroppen ska få sig en omstart efter nyår! Det ser jag fram mot!

Nu återstår ett par födelsedagar och nyårsfirande innan vi återgår till vardagen igen. Middag hos svärmor och en behandling blir det i veckan också. Förhoppningsvis får jag in ett tandläkarbesök med för jag har tappat en plomb 😩Har inte besvär ännu men bäst att föregå tandvärk tänker jag.

Ha en god fortsättning allihop ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar