fredag 18 november 2016

Vardagslyx i Borlänge

Igår åkte jag och min älskade make till Borlänge och tog in på Quality Hotel. Bara för att. För att vi kan. För att ta vara på tiden. Att bara vara och njuta av tillvaron. Vi behövde verkligen det, att bara vara vi.

Vi tog en tripp till Kupolen och jag fyndade ett par tröjor och en väska. Äntligen har jag hittat en väska som jag kommer att trivas med, tror jag. Hittade ett par vinterskor också, som Jocke tyckte var fula, eller var det mest att set såg ut som pensionärsskor, jag vet inte 😂 Sköna är dom iallafall!

Vi käkade på en liten pub innan vi begav oss tillbaks till hotellet. Blev väl inte den nyttigaste middagen måste jag erkänna, men det var gott och jag blev mätt 😊.

Vi slappade en stund på rummet och gick sen till Relaxen

Helt folktomt! Härligt 👍😊

Någon tyckte det var skönt att kunna vräka ut sig i hela poolen ❤️

Det var en mysig och skön stund, framför allt när man var i poolen. Det var svinkallt i rummet och det var absolut inte njutbart att sitta uppe mer än fem minuter. Totalbetyget för själva relaxen var ändå ok, men lite värme hade inte skadat 😊
Jag hade en välbehövlig, mysig dag och kväll med min stora kärlek ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar