tisdag 8 november 2016

Tacksamhet och jordänglar

Jag har kontakt med en kvinna på FB som är insatt och duktig kring alternativ medicin och behandling. Hon stöttar och peppar mig och propagerar för att jag ska åka till Vidarkliniken för att återhämta mig. Hon har delat insamlingen för mig i flera hälsogrupper i sin strävan att hjälpa mig. Det är en människa jag inte känner, som jag aldrig har träffat! Ändå ger hon mig sån omtanke! Hon har ett sånt stort hjärta och jag så tacksam för det hon gör för mig!

Och alla de människor som bidrar till insamlingen! Flera av dem är också människor jag inte känner och som jag aldrig träffat! Jag blir så glad och varm när jag ser och upplever denna omtanke. Mina nära och kära och människor jag känner, stöttar mig också på olika sätt, både genom att bidra till insamlingen men också på andra sätt och jag känner sån tacksamhet till dem alla! Att få ett sms, ett telefonsamtal, en Gotlandsvistelse, ett kort med posten, ett besök, skjuts, barnvakt, healing och frekvensterapi, en lunch, en kryssning, en spavistelse, en insamling med allt engagemang det för med sig, kramar, kärlek, uppmuntran, Ann-Sofie, ja listan kan göras lång och jag vill att ni verkligen ska veta hur glad och tacksam jag är för allt ni gör för mig! Tusen, tusen tack



Jag kan konstatera att änglar finns! Det finns änglar på andra sidan och så finns det jordänglar här bland oss! Och jag har träffat flera av dem! ❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar