onsdag 9 november 2016

En behaglig dag

Sovit gott i natt och mådde bra när jag vaknade kl 6. Har tagit det jättelugnt hela dan. Har lagat mat och plockat lite, ja sopat undan lite snö också 😊 Vi har fått ett par dm snö här i Ljömsebo, jättemysigt 😊

Fick besök av Pamela på em. Hon vågade sig ut i snöyran och som det anstår en riktig Norrlänning gled hon både hit och hem ordentligt. Bra träning nu när hon beger sig till Nordliga breddgrader igen.

Owe kom senare på em och jag fick välbehövlig och välgörande healing. 😊 Även han trotsade vädret 😊

På kvällen har jag umgåtts med min goa dotter Emelie. Mor och dotterprat och lite kortspel hann vi med innan tröttheten tog över. Nu är det bara godnatt kvar av dagen. Jag har mått bra hela dan, även om jag är trött. Inga smakförändringar i princip, något kanske. Smärtorna i ryggen har varit helt under kontroll och även magen har känts ok. Tycker den känns bättre men jag ser att den är spänd och svälld. Hoppas på att slippa tappning men det blir nog till att åka. Benen är svullna och om det beror på att det stasar från magen är det nog bäst att tömma ur.

Ikväll har jag också gjort klart allting inför konsultationen med Arcadia i mirgon. Avgifter betald och journalen mailad. Återkommer om resultatet av konsultationen 😊

DAGENS POSITIVA
Ja det är ju allting jag skrivit om redan. Det har varit en bra dag med många möten som varit bra och som gett positiv energi. Jag har mått BRA idag och varit relativt smärtfri, det är positivt 😊😊😊

Med förhoppning om en god natts sömn och ytterligare en bra dag önskar jag er godnatt ❤️

1 kommentar:

  1. Här i Norrköping har vi också lite snö men jag tror du har betydligt mer. Skönt att du mått så pass bra. Spännande med Arcadia, hoppas det blir positivt utfall. Ha en riktigt bra dag.//Ullis

    SvaraRadera