tisdag 8 november 2016

Trött

Hade velat ligga kvar i sängen idag. Blytrött i kroppen och ont i huvet. Men det är bara att masa sig iväg för behandling nr 3. Och förhoppningsvis få en tid för tappning. Absolut inget jag ser fram mot men det är behövligt.

När jag kom till onkologen idag kände jag mig febrig. Visade sig att jag hade 37,7 grader, vilket är högt för mig då jag brukar ligga på 36. Efter att sköterskan konsulterat läkare får jag ändå behandling och prover är tagna. Nu börjar Tavegylen göra sitt och tröttheten blir allt mer påtaglig. 😴

Ha en trevlig dag ❤️

2 kommentarer:

  1. Det låter jobbigt, bra att du kunde ta emot behandling i alla fall. Hoppas du får tid för buktappning snart, det verkar som du behöver det. Hoppas resten av dagen blir bättre.

    SvaraRadera
  2. Tack ❤️ Det har varit en helt ok dag och behandlingen gick bra 😊

    SvaraRadera