söndag 13 november 2016

Fars dag

Vaknade tidigt idag och mådde ganska bra. Har sovit gott inatt med. Det är såååå skönt att få sova bra, och så superviktigt om inte annat.

Natalie och Emelie fixade frukost åt Jocke och han fick en present. Jag och Jocke tog sen en skön promenad, 3 km blev det. Jag tyckte det var så skönt ute och ville inte gå in. Gjorde några snölyktor och en snöängel innan jag gick in och drack en kopp chagathe.

Efter lunch åkte vi till Jockes mamma och fikade på senare på em var vi till mina föräldrar på middag. Det bjöds på Mälargös minsann, som pappa hade fiskat upp här i höstas! Det var så jätte gott! Till efterrätt hade mamma bakat en LCHF- kladdkaka och till den serverades grädde och hallon. Supersmarrigt. Brorsan, Kajsa och Alexander var också med och vi hade några mysiga och trevliga timmar. Mikaela saknades men hon roade sig med att semestra i Thailand. Vi pratade med henne en stund via face-time 😊

När vi kom hem var jag helt färdig. Jag blir så trött av att göra nästan ingenting! Somnade i soffan innan jag ens landade på kudden och har nu släpat mig in i sovrummet. Blir nog inga problem att somna ikväll heller känns det som.

Har läst på lite mer om ketogen kost idag och jag tror att jag kommer att få ihop det. Det ingår fasta i programmet och det är lite frågetecken kring det, om alla dagar fastas efter varann eller om de sprids ut! Jag ska forska vidare i morgon. Jag har också blivit kontaktad av en kvinna som gett mig ett telefonnummer till en annan kvinna som nyligen blivit botad från en aggressiv bröstcancer. Jag ska ringa henne i morgon och höra vad hon har att berätta kring det. Spännande!

Nu är det god natt och sov gott 😴🌙💫

1 kommentar:

  1. Heja dig Carina. Det verkar som du mår bättre men är trött. Tänk på att spara på krafterna, vet att det är svårt när man är van att vara aktiv. Spännande att personen blivit botad från aggressiv spridd bröstcancer. Hade hon kanske trippelnegativ som jag? Det är ju den mest aggressiva och den lever man normalt inte så länge med. Du måste berätta om hennes erfarenheter jag är väldigt intresserad. Ha nu en bra dag.//Ullis

    SvaraRadera