lördag 5 november 2016

Trött och svullen

Ja jag känner mig som en gammal hackig grammifonskiva.....bara massa "gnäll", samma lika hela tiden känns det som. Men det är då det är.....svullen i hela kroppen. Känner mig stor som ett hus, jättefet känner jag mig. Svårt att röra mig, tung i kroppen och andfådd. Magen som en spärrballong igen men nu gör det inte ont i magen. Är också fruktansvärt trött. Har tagit värktabletter idag då jag haft så ont i kroppen så det hjälper ju till tröttheten. Jag kan iallafall sova, det är positivt 😊

I morgon ska jag och Jocke åka med mor och far och hälsa på Daniel ❤️ Längtar ordentligt mycket efter honom. Blir mysigt att få hänga med mor och far hela dagen också ❤️

Idag har jag slarvat ordentligt med maten! Kände att jag behövde det! Gott var det också och gjorde framför allt gott i själen. 😊

Nu kallar John Blund 😴😴😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar