torsdag 17 november 2016

Mår så mycket bättre

Jag vet inte vad dom gjorde med mig i Örebro, men jag mår såååå mycket bättre, både till kropp och själ. Igår kände jag mig glad och levande för första gången på ett par månader. Jag poppade musik, sjöng så det dånade över hela Ljömsebo och till och med dansade medan jag lagade mat 😊 Det var en sån härlig känsla så jag bröt ihop och grät flera gånger 😊! Vågen visade minus för andra dagen i rad också och svullnaden i benen är bättre. Jag blev trött i kroppen efter att ha lagat mat (och dansat 😊), hängt tvätt och dammsugit, men inte som jag brukar bli. Jag kunde vila bort det på en liten stund och var sen fit fot fight igen. När vi var på Sätrabrunn och skulle få massage skulle jag ligga på mage. Trodde inte jag skulle klara det men det gjorde jag! Låg på mage i 30 min utan problem. Halleluja! 😊 Jag är så glad över att jag mår så bra! Känner nu hur fruktansvärt dåligt jag mått och hur energilös  jag varit. Jag har nog inte haft någon livsglädje eller lust heller om sanningen ska fram, men det börjar jag få igen! Underbart ❤️

Jag håller på att förbereda och planera för att starta upp med den "nya" kosten och har börjat äta kosttillskotten Lymferol och StemRenu. Bönorna ligger på groddning 😊 Jag börjar känna mig redo att ta upp kampen igen.....eller kampen är fel ord för det är lite negativt laddat. Jag skulle vilja säga att jag börjar känna mig redo att ge kroppen den näring som den behöver för att läka istället! Jag kommer att behöva avstå saker jag tycker om att äta och jag kommer förmodligen tycka att det är tufft men det kommer att hjälpa mig att må bättre!

Min affirmation morgon och kväll är:

"Tack för att min kropp läker och vägleder mig till ett friskt och lyckligt liv. Jag älskar mig själv och ger min kropp den rätta näringen den behöver".

Ha en bra dag ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar