fredag 3 november 2017

Ont i ryggen

Vet inte vad som hänt men jag har så fruktansvärt ont i ryggen 😩. Det sitter i bröstryggen på båda sidorna. Tror det är musklerna men vet inte helt säkert. Är även jättesvullen över magen. Hoppas det är ”trög mage” och inte vätska. Trött, tröttare tröttast idag.

I torsdags var jag, Amanda, Emelie och Felix med Erika, Emma och Alice till Vallby friluftsmuseum och ungarna fick prova på att dreja. En kul grej men det var snart över, tig 10-15 min. Alstren får hämtas om tre veckor.

Idag åkte Amanda hem. Hon har varit lite febrig när hon var här men i morse var hon feberfri. Fina Amanda, som börjar bli så stor både till sättet och till längden. 😊❤️

Emelie och Felix var här i kväll och vi spelade spel, åt pizza och tittade på idol. Mysig kväll men ryggvärken tog lite udden ur det hela. Hoppas det är bättre i morgon. Var nära att jag tog morfin men klarar mig än så länge. Usch, inte kul att ha ont men inte kul att behöva göra en avgiftning till. Det ska mycket till innan jag gör den utmaningen frivilligt.

Nu måste jag sova. Ska drömma mig bort till varmare breddgrader 😊. Go natt 😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar