lördag 25 november 2017

Fredagen var en ok dag men jag kände mig långt ifrån på topp. Det surrar en hel del i huvet och det är aldrig tyst. Det blir tröttsamt ibland och leder till att det svider i magen. Jag var och besiktade ena bilen på EM och som väntat fick den flera poäng! Tråkigt men så är det med äldre bilar.

Var till Owe ett par timmar. Välbehövlig stund av avslappning och påfyllnad av energier. Owe är en av de få människor jag träffar som verkligen tror på att jag kan påverka min hälsa och tillfrisknande. När jag vacklar i vad jag vill, orkar och tror på brukar det alltid kännas lite bättre när jag har pratat med Owe. Idag fick jag healing också, vilket gjorde att jag kunde slappna av ordentligt och ”bruset” vart tyst en stund.

Fick hem Amanda på kvällen. Sandra och Niklas kom med henne så jag fick träffa dem oxå en liten stund. Amanda sov över och på kvällen åt vi tacos och tittade på Idol. Somnade innan omröstningen så jag har ingen aning om resultatet! Hoppas på Hanna tror jag. Hon är riktigt duktig!

Känner mig vissen......vill helst bara dra täcket över huvet och få vara ifred. Men så blir det inte idag och det är kanske lika bra det. Ska tillbringa tid med min dotter och barnbarn och sen blir huset fullt med folk under dagen. Hoppas det kan ge lite positiv energi 😊

Ha en bra dag!

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra dag tillsammans med människor som ger dig energi. Jag är säker på att det finns människor i din närhet som håller med om att du kan påverka din hälsa och grad av friskhet. Dom har kanske svårt att uttrycka det inför dig.
    Nu måste du försöka komma igång med ett mer positivt tänkande och öka den inre motivationen. Försök att tidsbegränsa och förpassa det negativa tänkandet till en halvtimme om dagen. Resten av dagen är reserverad till positivt tänkande som ska ta sikte mot att öka hälsan och mot tillfrisknande. Du kan det Carina, om det är någon dom kan det så är det du. Sen menar jag att du behöver någon utomstående att prata med, det har rekomenderats tidigate här på bloggen. Då får du möjlighet att ge uttryck för de mörka tankar som är svåra att delge närstående. Tror du inte det kan underlätta även dina relationet?
    Du måste göra vad du kan för att lyfta, det är bra för din hälsa också. Förstår att det är svårt i nuläge, hoppas på bra läkarbesök på måndag.//Ullis

    SvaraRadera
  2. I am in fact thankful to the owner of this site who has shared this
    fantastic piece of writing at at this place.

    SvaraRadera
  3. Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like you wrote the book in it or something.

    I think that you can do with some pics to drive the message home a bit,
    but other than that, this is magnificent blog.

    An excellent read. I'll certainly be back.

    SvaraRadera