torsdag 9 november 2017

Matdagbok på bloggen

Från och med idag ska jag föra matdagbok. Jag ska gå in för att äta vegetariskt/veganskt och kommer att dokumentera allt jag äter och lägga upp på bloggen. Lite tråkigt för er läsare kanske, men ni kan alltid skrolla förbi inlägg ni inte tycker är intressanta. Jag skulle önska att det fanns en funktion så att jag kunde lägga in inlägg direkt under rubriker och inte få dem i flödet, men det är tyvärr inte möjligt. Jag kommer att ha ett inlägg per dag med matdagboken och varje inlägg kommer att innehålla hela dagens måltider. Recept på det jag äter finns redan i bloggen, alternativt läggs in och uppdateras vartefter. Har gjort om i länkarna bland recepten för att det ska vara enklare att hitta. Tycker själv att det blev mycket bättre.

Den här matdagboken är ett led i min coachning med Owe, för att hitta motivation och inspiration till att äta en kost som är bra för min hälsa och läkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar