fredag 17 november 2017

Buktappning klar

Fem liter lyckades vi få ut idag. Kändes definitivt inte som att det var så mycket. Oroar mig ännu mer nu, när det fyllts på så pass trots cellgifter. FAN!
Väntar på sjuktaxi nu! Ont i magen som attan. Ska dessutom åka ihop med fler 😝. Intyget att jag inte ska samåka har gått ut och nu behöver jag ett nytt. Hade inte fått info om det. Har beställt ett nytt så det kommer väl. Väntat en timme nu på taxi..... egentligen ingen fara men med magsmärtor är det inget vidare..... suck!

Nu vill jag bara hem till soffan, en tjock filt och Jocke. Emme är hos pojkvännen ikväll.....

Allt gott!

2 kommentarer:

  1. All styrka till dig nu. Nu får du vila och mysa ikväll.//Ullis

    SvaraRadera
  2. Tack Ullis. Har sovit i soffan i princip hela kvällen och bara mandat mig in i sängen nu. 😴😴😴😴

    SvaraRadera