torsdag 9 november 2017

Matdagbok Dag ett



Dagens frukost blev idag en skiva banankavring med hemgjord majonnäs, alfalfagroddar, spenat, tomat, gurka och rödlök. En kopp kaffe blev det till det och sedan en kopp benmärgsbuljong. Buljongen är inte vegansk men jag vill ändå dricka det då det är bra för matsmältning och tarmhälsan, vilken jag försöker bygga upp nu.


Dagens lunch bestod av krispiga grönsaksbullar, broccoli- och blomkålsmos, sallad med alfalfagroddar, ärtskott och rädisgroddar samt rödbetsmajonnäs med pepparrot. Jättegott var det! Helt vegans måltid dessutom. 
Middag idag blev pumpasoppa med en skiva banankavring. Ett äpple och en banan har det också blivit idag.

I dag har jag varit uppsvälld över magen. Magen är som en spärrballong. Annars har jag mått bra. Trött, som vanligt då jag sover dåligt på nätterna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar