onsdag 15 november 2017

Ny dag, nya möjligheter

Har sovit hela natten, sövd med hjälp av morfin. Har ”bakfylla” idag. Benen är som spagetti och jag känner mig riktigt bakis. Smärtan finns kvar men betydligt mindre. Har dock återigen jätteont i bröstryggen..... när skelettet läker kan det säker göra ont! Vi säger att det är så 😊. Oj vad det läker!

Har fått tillbaks hjärtklappningen jag hade förut. Har känt av den några dagar och idag är den här med full kraft. Även om det inte är farligt är det jäkligt obehagligt. Funderar på om det kan bero på några vitaminer eller mineraler jag tar. Om något är i obalans..... kalium kanske. Eller kalcium..... värdena ligger normala enligt proverna men det betyder inte att de ligger bra tydligen. Värdet i blodet kan vara missvisande, framför allt vad gäller kalcium. Flera vitaminer och mineraler kan orsaka hjärtklappning, både vid under- och överskott! Svårt att veta. Skulle behöva en expert på området.

Bild i repris..... myser varje morgon i den här hörnan och njuter av mörkret i kombination av ljusen.
Vågen visar + 4 kg idag. Det börjar bli tungt i magen, svårt att äta och dricka. Det tar emot då känslan v att vara proppfull blir påtaglig. Hoppas verkligen att jag får tid för tappning den här veckan och att det håller sig lugnt sen.

Behandling står på agendan idag. Sjuktaxin kommer tidigt så det blir 1 1/2 timmes dötid att slå ihjäl på sjukhuset innan behandlingen. Får sätta mig vid entrén och titta på folk 😂.

Ha en bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar