fredag 9 oktober 2015

Tung dag

Idag har jag varit extremt trött. Tidigare har jag varit superpigg dagen efter behandlingen pga kortisonet, men det är tydligen över nu. Har sovit hela natten oxå, det brukar jag inte heller göra. Hoppas att jag inte blir tröttare bara, då blir det inte så kul. Har även känt mig lite nere idag. Inte haft nån inspiration på jobbet och när jag handlade efter jobbet var det verkligen syynd om mig. Hittafe inte valnötter och började nästan gråta i affären. Kände att jag bara ville skrika rakt ut: vart fan är nötterna?!! Höll mig dock och gick snällt fram till en personal och frågade vänligt och det visade att dom var bakom ryggen på mig :-) Betedde mig när jag kom hem oxå men ställde det tillrätta ❤️
 Ja ibland är dagarns tuffa, utan att det har hänt nåt. Det bara kommer, taskigt humör, lätt för att gråta, ilska och frustration osv. Känner att jag är snurrig oxå. Letar efter saker jag håller i, tappar saker, får inte med mig saker, vickar ur saker.... Ja det som kan bli tokigt blir tokigt. Tur inte alla dagar är såna :-)
Ikväll sover Emelie hos en kompis och vi är själva. Det blir Idol som vanligt och det blir nog ett bad i spat efter det!

Ha en trevlig kväll mina vänner ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar